30 stycznia 2013

Über Hair Colour Remover : wynik końcowy

Dziś chciała bym przedstawić wyniki zastosowania Über Hair Colour Remover na moich włosach. Nie będę się dużo rozpisywać, napisze rzeczach najważniejszych. 



Było kilka rzeczy których bałam się przed zastosowaniem zmywacza farby do włosów: czy nie zniszczy mi włosów robiąc mi z nich wysuszoną marchew, czy kolor zejdzie równomiernie oraz czy zasmrodzę całe mieszkanie.
  • Po zdjęciu mojej czarnej farby włosy są lekko rudawe ale LEKKO, i do tego nie są zniszczone (przynajmniej na zniszczone nie wyglądają, więcej będę mogła stwierdzić po paru tygodniach)
  • Kolor zszedł w miarą równomiernie. Na zdjęciu nie widać tego dokładnie ale przy czubku głowy są leciutko jaśniejsze niż na końcach mimo, iż zaczynałam nakładać właśnie od końcówek.Do zabiegu zużyłam jedno opakowanie produktu, a nakładając go przeczesywałam włosy grzebieniem by efekt był równomierny.
  • Jeśli chodzi o zapach to nie wiem czemu są na jego temat takie straszne opinie. Farbowałam włosy farbami których zapach był o wiele wiele gorszy. Mój narzeczony stwierdził że włosy pachną ładnie, ale za to moja szyja śmierdzi ściekiem :)

Uważam że produkt jest jak najbardziej godny polecenia. Poziom rozjaśnienia zależy od koloru naturalnego włosów(mój naturalny kolor jest zbliżony do odcienia który mi wyszedł). U każdego wynik końcowy będzie inny. a jeżeli chodzi o kondycję włosów to będzie na pewno lepsza niż po dekoloryzacji chemią w salonie fryzjerskim.
A o to wyniki mojego zabiegu.


 

Jeśli macie jakiekolwiek pytania to piszcie do mnie, lub wchodźcie na fanpage Zmywacza Koloru do Włosów Über

Pozdrawiam Was ciepło :*




20 komentarzy:

  1. Co będziesz dalej robiła z włosami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie raczej nic, odpowiada mi ten kolor :)Co najwyżej przyciemnię je troszkę u góry i to tyle:)

      Usuń
  2. Cieszę się że udało ci się zakończyć sukcesem ;)
    A miałaś go z współpracy czy kupny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupny :) Ale cieszę się ze wreszcie mi zmyło coś tą czerń z włosów :)

      Usuń
  3. Wyszło na prawdę super, i ani centymetr Ci się nie skróciły (wypaliły) co przy wizycie w salonie jest niemal na 90% pewne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się jaki jest koszt takiego kosmetyku, sama miałam dekoloryzowane kiedyś w salonie 300 zł, poźniej już robiłam to sama w domu i to z lepszym skutkiem,
    tu efekt bardzo fajny,
    no i jeszcze jedno masz gęste czy cienkie włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.uber.com.pl/zmywacz-koloru-do-wlosow.html Tu można go kupić. Koszt to 59.90 zł + przesyłka (łącznie wyjdzie coś około 75 zł). Jeżeli chodzi o włosy to mam tak pośrednio nie są rzadkie ani za gęste, a jeśli chodzi o grubość to cienkie.

      Usuń
  5. Hej,
    tutaj historia mojego nieudanego farbowania: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=624389&page=123

    Ciemny kolor miałam nakładany tylko 1 raz, a pod spodem kryje się rozjaśniony, jak uważasz jeśli mam teraz taki kolor jak Ty przed zastosowaniem Uber to czy zmyje mi do blondu czy tak jak Tobie?
    Ja myślę, żeby od razu 2 opakowania nałozyc..

    Jak długo wcześniej farbowałaś włosy i jaki jest Twój naturalny? ciemny blond czy brąz?

    Waham się nad zakupem i puki co dam odpocząć włoskom ze 3 tyg i chyba zadziałam z uber, mam nadzije że nie zniszczy mi włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;)
      Zmywacz Uber ściagnął całą moją czarną farbę za pierwszym razem, ale musiałam użyć na swoje długie i średniej gęstości włosy 2 opakowania za jednym razem, bo tak mi poradzono od tej firmy. Kondycja moich włosów została nienaruszona, co mnie bardzo cieszy a i efekty też wysłałam do nich na FB. Nieprawdopodobne!! Nigdy nie przypuszczałam, że coś takiego kiedyś ktoś wynajdzie, aby więcej nie niszczczyć włosów dekoloryzacją!! Super, naprawdę polecam :)

      Usuń
    2. Ja użyłam jednego opakowania i może dlatego efekt nie jest taki spektakularny, z drugiej strony mój naturalny kolor jest mniej więcej taki jaki mi wyszedł. Jak masz wątpliwości to nałóz 2 opakowania, ja podczas nakładania przeczesywałam włosy grzebieniem i zaczęłam od nakładania preparatu na końcówki. dzięki temu kolor jest równomierny, a włosy farbuje od ok 4 lat, z tym że najpierw je rozjaśniałam a od 3 lat maluje je na ciemno. Jeżeli chodi o kondycje włosów to sie nie martw, nie uszkadza struktury włosa :)

      Usuń
  6. Anonimowy z to Twoje są te fotki ostatnie na fb uber? czyli P Kasi?
    Dziękuję Paulinko, jest więc nadzieja że mi całość zejdzie z moich jednorazowo barwionych włoskków :)
    (jestem tym anonimem z godz 16;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nadzieja i to duża jeśli masz tylko jedną warstwę farby, tylko musisz nalozyć farbe równomiernie :)

      Usuń
  7. Ale masz ładne włoski ;) ja mam czarne włosy więc jak mi się kiedyś znudzi to wiem już co kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt jest genialny! :) Sama popełniłam kiedyś ten błąd, że blond włosy potraktowałam czarną farbą- już jakieś 2 lata będzie jak farbuje. Chciałabym czegoś jaśniejszego i kusi mnie ten zmywacz jednak boję się, że włosy które wielokrotnie były farbowane nie będą chciały z nim współpracować. Dlatego BARDZO proszę- napisz jak często farbowałaś włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włosy farbuje od 3 lat na ciemno, farbuję je tak średnio co miesiąc lub co dwa, choć raz zdarzyło mi sie mieć 5 miesięczną przerwę, ale to było dawno temu :)

      Usuń
  9. masz wlosy jak marzenie - ten kolor na zdjeciu PO starsznie mi sie podoba i pomyslec ze poprostu zeszlas z czarnego xx

    OdpowiedzUsuń
  10. super wlosy tez bym musiala tego wyprobowac.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow. Pierwszy raz coś takiego na oczy widzę. Wiedziałam, że można ściągnąć farbę, ale zmywacz koloru? Zaintrygowałaś mnie :D

    a!

    Przy zdaniu "szyja śmierdzi ściekiem" wyplułam herbatę, którą zamierzałam wypić :D Rozbawiłaś mnie :) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj zastosowałam ten "cudowny" produkt na włosy,które farbowałam ok 2 lat na czarno i moge tylko napisać,że włosy mam na górze w swoim naturalnym kolorze,reszta ruda do połowy głowy a 20cm włosów na koncach czarna. Rezultat taki,że albo UBER nie działa na czarne farbowane włosy albo to jedna wielka ściema...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ściema ten Uber, ja używałam go , zapłaciłam prawie 70 zł i ściągnął kolor ale tylko z odrostów, reszta została czarna, wyglądało to fatalnie, nie polecam go, mądre kobiety nie kupujcie tego, bo to czysty marketing tej firmy i bezczelność Pani Renaty Ru z firmy UBER , która odpisuje na facebooku że ktoś nie potrafi farbować, ale taka polityka firmy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy pojedynczy komentarz :*